2013'ten beri ailemizin güvenilir yoldaşı olan Volkswagen Passat B6, 340.000 km'lik yolculuğunda bize asla baş ağrıtmadı. İlk sahibiyiz ve bu araç, babamın 300.000 km'lik kullanımının ardından, abimle benim binmekten keyif aldığım bir yoldaştı.
1.6 TDI motorunun gücü ve yakıt verimliliği, Passat'a yolda asla utandırmayacak bir performans katıyor. 6 ileri manuel şanzımanın kusursuz vites oranları, uzun yolda 6. viteste 2500 devirde 150-160 km/s hızlara ulaşmamızı sağlıyor.
Sağlamlığı ve güvenilirliğiyle tanınan bu motor, nadiren dizel motorların yaşayabileceği kızdırma bujisi ve DPF arızaları dışında bizi asla yarı yolda bırakmadı. Bakımlarını düzenli olarak yaptığımız araç, iç mekan konforu ve kalitesiyle de ailemize geniş ve rahat bir seyahat deneyimi sunuyor.
Ancak, tavanın ön camla birleştiği noktadaki boya soyulması ve DPF'nin hızlı dolma eğilimi gibi bazı eksikleri var. Yol tutuşu rakiplerine göre biraz daha zayıf olsa da, konforlu sürüşüyle uzun yolculuklar için ideal bir araç.
Bu arabayla birçok anımızı biriktirdik ve satmaya niyetimiz yok; çünkü o, bizim için maşallah kusursuz bir yoldaş.
1.6 TDI motorunun gücü ve yakıt verimliliği, Passat'a yolda asla utandırmayacak bir performans katıyor. 6 ileri manuel şanzımanın kusursuz vites oranları, uzun yolda 6. viteste 2500 devirde 150-160 km/s hızlara ulaşmamızı sağlıyor.
Sağlamlığı ve güvenilirliğiyle tanınan bu motor, nadiren dizel motorların yaşayabileceği kızdırma bujisi ve DPF arızaları dışında bizi asla yarı yolda bırakmadı. Bakımlarını düzenli olarak yaptığımız araç, iç mekan konforu ve kalitesiyle de ailemize geniş ve rahat bir seyahat deneyimi sunuyor.
Ancak, tavanın ön camla birleştiği noktadaki boya soyulması ve DPF'nin hızlı dolma eğilimi gibi bazı eksikleri var. Yol tutuşu rakiplerine göre biraz daha zayıf olsa da, konforlu sürüşüyle uzun yolculuklar için ideal bir araç.
Bu arabayla birçok anımızı biriktirdik ve satmaya niyetimiz yok; çünkü o, bizim için maşallah kusursuz bir yoldaş.