16 Mayıs 2024 tarihinde Mi Store online mağazasından bir telefon satın aldım. 14.599 TL ücret hesabımdan çekildi ve 2 gün içinde kargoya verileceği belirtildi. Ancak kargo firması ile görüştüğümde adıma herhangi bir teslimat olmadığını söylediler. Verilen takip numarası kargo sitesinde geçersiz hatası veriyor. Baştan beri ürünü almak istedim ancak artık iptal etmek istiyorum. Firmaya sitede verilen numaradan ulaşamıyorum. Xiaomi Global Support'tan yardım istedim ancak aynı numarayı verdiler ve sonuçsuz kaldı. Canlı destek için 2 saatten fazla bekledim, sürekli olarak sırada olduğum söylendi ancak kimse cevap vermedi. Mail, şikayetvar ve diğer yollarla ulaşmaya çalıştım ancak sonuç alamadım. Son umut olarak Ekşi Sözlük'ten yardım umuyorum. Bu miktar benim için ciddi bir para ve bu durum kabul edilemez. Ülkenin yarısının Xiaomi ürünü kullanmasıyla birlikte satış sonrası desteği düşünmek bile istemiyorum. Eğer sorunum çözülmezse bunu paylaşacağım. Maalesef, hiçbir geri dönüş yapılmadı. Durum içler acısı bir hal aldı. Edit: Ürünü
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
adresinden resmi siteden aldım. Görsel görsel görsel.