Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Yamaha RS-100T

bullvar_katip

Administrator
Katılım
21 Mayıs 2024
Mesajlar
532,105
<templatestyles src="Module:Infobox/styles.css"></templatestyles> RS-100 serisi olarak da bilinen Yamaha RS-100T Tork indüksiyon serisi, Yamaha Motors Co. Ltd. tarafından üretilen bir dizi iki zamanlı motosiklet modelidir. 1977'de özellikle Asya pazarı için çıkış yaptı (1974'ten 1977'ye kadar diğer pazarlar için üretilen RS-100'ün orijinal tasarımıyla aynı olmasına rağmen). Daha eski Yamaha RS-100, aynı zamanda ana gövde görevi de gören preslenmiş çelik bir çerçeve kullanırken, RS-100T çerçeveler için çelik borular ve gövde için metal kapak takımları kullanır. Yamaha RS-100T üç motor seçeneğiyle gelir - scooter, 100cc ve 135cc. Karbüratör kullanan üç modele ek olarak Yamaha, yakıt enjeksiyonlu 83cc modelini de üretti. 2004 yılına kadar, RS-100T'nin yerini daha verimli ve çevre dostu olan dört zamanlı Yamaha STX aldı. 150cc'lik model, hırsızlığa karşı daha iyi koruma için bir anahtar yuvası kapağı içerir. 2007'den itibaren, Filipinler'de Yamaha STX, Yamaha serisinin çoğu tarafından kullanılan karbüratörlerin yerini almak için yakıt enjeksiyon sistemi kullanmaya başladı. Özellikler 1977-2005 arası üretildi 83-93cc, 2 zamanlı hava soğutmalı motor Güç: 5.741 dev/dak'da 9,3 bg (83cc karbüratör tipi), 5.741 dev/dak'da 9,5 bg (93cc yakıt enjeksiyon tipi) Tork: 100cc 2 zamanlı tip için 3.456 dev/dak'da 1.15 kgf.m, 100cc yakıt enjeksiyon tipi için 5.000 dev/dak'da 0.73 kgf.m 4 vitesli şanzıman Ön süspansiyon: Teleskopik gidon Arka süspansiyon: Salıncaklı Yakıt kapasitesi: 9 L Yamaha RS-100T Yamaha RS-100T dünya çapında, özellikle Filipinler'de 2.000.000'den fazla üretildi. 48km/s son hıza sahipken, Filipinler'de şimdiye kadar en çok satan iki zamanlı, üç tekerlekli motosiklettir. Birinci nesil (1979-1985) Yamaha RS-100T'nin ilk nesli 1979'da tanıtıldı. Filipinler'de yalnızca birkaç Yamaha RS-100T piyasaya sürüldü çünkü o sırada çoğunluk zaten Yamaha L2GF'yi tercih ediyordu. İkinci nesil (1986-1990) Yamaha'nın daha çok RS-100T modeli piyasaya sürmesinin sonucunda RS-100T, Filipinler'de çoğunluk tarafından kullanılan motosiklet haline geldi. Üçüncü nesil (1990-2005) 1990'larda, üçüncü nesil RS-100T modeli, on yılın sonuna kadar hala aynıydı. 1999'a kadar Filipinler'de en çok satılan iki zamanlı motosiklet oldu. 2005'te üretim sona erene kadar 3 milyondan daha fazla RS-100T modeli üretildi. Özellikler Yamaha RS-100T Tork İndüksiyonu Motor tipi: İki zamanlı, hava soğutmalı 100cc motor Hacim: 100.3cc Çap x Strok: 46,4 x 59,9mm Sıkıştırma Oranı: 9,3:1 Maksimum Güç: 6.000 dev/dak'da 9,3 PS (karbüratör tipi), 7.500 dev/dak'da 9,18 PS (yakıt enjeksiyon tipi) Maksimum Tork: 4.000 dev/dak'da 1,03 kgf.m (karbüratör tipi), 5.000 dev/dak'da 0,99 kgf.m (125cc yakıt enjeksiyon tipi) Maksimum hız: 105km/s (normal),30–62km/s (üç tekerlekli) Şanzıman: 4 vitesli Debriyaj: Islak çok plakalı santrifüj Süspansiyon (Ön): Teleskopik gidon Süspansiyon (Arka): Salıncaklı Fren (Ön): Mekanik kampanalı fren Fren (Arka): Kampana /Disk (Endonezya'daki bazı Supra X 125 modelleri için) Yakıt deposu kapasitesi: 9 L Yakıt sistemi: Yamaha PGM-FI (yalnızca RS-100T, RXT135, RXZ100 ve 2007 Yamaha STX); karbüratörler (diğer tüm modeller) Performans: 0–60km/s = 6,76 saniye (normal) - 0–60km/s = 20,23 saniye (sepetli) Ayrıca bakınız Honda TMX Yamaha motosikletleri Dört zamanlı motor Tuk-tuk Kategori:Kısa açıklamalı maddeler Kategori:Yamaha motosikletleri
 

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri