Yanlama, virajlarda kullanılan agresif bir sürüş tekniğidir ve viraja girmeden önce gaza basarak arabayı hızlıca viraja sokmayı içerir. Ancak bu teknik, arabanın farlarının yolu değil, kaldırımları aydınlatacağı şekilde, viraja yanlardan girmeyi içerir.
Yanlamanın ana prensibi, viraja hızlı giren arabanın gaz pedalını ani bir şekilde bırakmak ve böylece arabayı öne yığmaktır. Eğer gaz pedalıyla elde edilen etki yeterli değilse, fren pedalına sert bir şekilde basmak da bu yığılmayı sağlayabilir. Arabanın öne yığılması, arkasında biraz boşluk yaratır ve bu, virajın girişinde direksiyonu kırarak arabayı yola dikme fırsatı verir.
Viraj sağa ise, sürücü gaz pedalına basarken direksiyonu tam sağa kırar, böylece arabanın arkasını sola, önünü ise sağa yönlendirir. Bu hareket, arabayı yola dik konumda tutar ve viraja yanlardan girilmesini sağlar. Ancak, arabanın hem burnu hem de lastikleri kaldırıma bakacağı için, yoldan çıkmamak için "kontra" adı verilen bir düzeltme hareketi yapılmalıdır. Arabanın arkası sola kaymaya başladığında, sürücü direksiyonu tam sola kırarak lastiklerin yolu göstermesini sağlar.
İyi bir yanlama, viraj boyunca gaz ve fren pedalları ile tam sol ve tam sağ direksiyon kırmalarının sürekli kullanımını gerektirir. Sürücü, arabanın arkası nereye kayıyorsa o yöne kırılan direksiyonu kullanarak arabayı yolun içinde tutmalıdır. Yanlama, virajlarda hız kaybetmeden geçmeyi sağlayan etkili bir tekniktir, ancak doğru uygulanması ve hassas bir dokunuş gerektirdiğini unutmayın.
Yanlamanın ana prensibi, viraja hızlı giren arabanın gaz pedalını ani bir şekilde bırakmak ve böylece arabayı öne yığmaktır. Eğer gaz pedalıyla elde edilen etki yeterli değilse, fren pedalına sert bir şekilde basmak da bu yığılmayı sağlayabilir. Arabanın öne yığılması, arkasında biraz boşluk yaratır ve bu, virajın girişinde direksiyonu kırarak arabayı yola dikme fırsatı verir.
Viraj sağa ise, sürücü gaz pedalına basarken direksiyonu tam sağa kırar, böylece arabanın arkasını sola, önünü ise sağa yönlendirir. Bu hareket, arabayı yola dik konumda tutar ve viraja yanlardan girilmesini sağlar. Ancak, arabanın hem burnu hem de lastikleri kaldırıma bakacağı için, yoldan çıkmamak için "kontra" adı verilen bir düzeltme hareketi yapılmalıdır. Arabanın arkası sola kaymaya başladığında, sürücü direksiyonu tam sola kırarak lastiklerin yolu göstermesini sağlar.
İyi bir yanlama, viraj boyunca gaz ve fren pedalları ile tam sol ve tam sağ direksiyon kırmalarının sürekli kullanımını gerektirir. Sürücü, arabanın arkası nereye kayıyorsa o yöne kırılan direksiyonu kullanarak arabayı yolun içinde tutmalıdır. Yanlama, virajlarda hız kaybetmeden geçmeyi sağlayan etkili bir tekniktir, ancak doğru uygulanması ve hassas bir dokunuş gerektirdiğini unutmayın.