Zest, Procter & Gamble'ın 1955'te "Hayatında ilk kez kendini gerçekten temiz hisset" sloganıyla tanıttığı bir markadır. İlk reklamlar, Zest'in sabun olmadığını, çünkü sabunun yaptığı yapışkan filmi terk etmediğini belirtti. Marka, 1980'lerde ve 1990'ların başında satışlarda büyük bir artış yaşadı; BBDO sloganı James Jordan tarafından icat edilen "Zestfully temiz olmadığın sürece tam olarak temiz değilsin!" Sloganıyla büyüdü. Procter & Gamble, 2015 yılında Zest'i Camay markası ile Unilever'e sattı. Kaynakça Dış bağlantılar Sitesi Ayrıca bakınız TRESemmé Timotei Suave Simple Skincare Radox Prince Matchabelli Pond's Pears (marka) Lux (marka) Impulse (marka) Hamam (marka) Kategori:Eski Procter & Gamble markaları Kategori:Unilever markaları Kategori:1955 tanıtımları Kategori:Sabun markaları